Marknad och Webb: Spridare av festens magi
När Partykungens produkter packas upp och avslöjar sina glädjefyllda hemligheter, omvandlas de till minnesvärda och berikande upplevelser. Vårt Marknadsförings- och Webbteam fungerar som en kraftfull megafon som sprider dessa upplevelser till våra kunder. De har en passion för att inspirera och dela kunskap om fördelarna med fest och glädje genom vår webbplats, sociala mediekanaler och reklamkampanjer.
Mission
Vi vill hylla dem som går mot strömmen och som vägrar acceptera ett tråkigt liv. De som anser att glädje är mer än ett leende på läpparna. Att humor ska tas på allvar. Och att skratt inte ska skämtas bort. De som anstränger sig för att få oss andra att garva mer, våga mer och leva mer. Så tack, till alla er som slåss mot tristessen.
Gör det trista roligare – och det roliga helt fantastiskt.
Fight Boredom. Det är vår ledstjärna i allt vi gör och vad vi kämpar för varje dag. Kampen började 2009 när Partykungen.se lanserades i Sverige. Idag sprider vi glädje och bekämpar tristessen även i våra grannländer Norge, Danmark och Finland, och vi fortsätter hela tiden att växa. Om allt går som planerat är vi snart intergalaktiska glädjespridare och slåss mot tristessen i hela universum. Men en dag i taget.
Vi är förstås glada över vår framgång, men vi är fullkomligt överlyckliga för att så många delar vår passion att göra saker lite roligare. Att det är fler som tar glädje på allvar. Som vet att festen alltid kan höjas ett par nivåer till. Att tusentals glädjespridande genier lever för att sätta leenden på människors läppar. Att så många, precis som vi, vägrar acceptera ett liv som är tråkigt. Och med tanke på alla skratt som kommer med det, så kommer det livet bli rätt långt.